"זכור את אשר עשה לך עמלק", מה עשה לך עמלק?

לאורך שלושת אלפים השנים האחרונות, אני ועמלק צ'ילבות די רציניות (אני יותר מבוגר ממה שאני נראה). זה התחיל בסיני, כששאלתי איך מגיעים לכנען ועמלק נתן לי הוראות הגעה דרך אדום. מה אני צריך לעבור באדום? סתם מאריך את הדרך והדיוטי פרי שלהם גרוע. אז חשבתי הבה ונתחכמה לה והזמנתי פיצה משפחתית ונתתי את הכתובת של עמלק. יום אחרי זה, אני מוצא שקית בוערת עם קקי, אני מקווה של כלב, מחוץ לדלת. ככה זה נמשך לאורך הדורות. הוא חוסם לי את החניה, אני מרעיש בכוונה בין שתיים לארבע. הוא תוקף אותי במדבר, אני שוחט את כל המשפחה והמקנה שלו. מריבות רגילות של שכנים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על "זכור את אשר עשה לך עמלק", מה עשה לך עמלק?

  1. דודי הגיב:

    שאלוהים יסלח לכותב המאמר …
    ורגע לפני מותו יראו לו את מה שכתב כדי שיצטער ויחזור בתשובה שלמה..

    יום טוב

להשאיר תגובה

